tirsdag 7. august 2012

Fartskontroll og fjelltur

Dagen starta brått i dag, då katten LOL(a) angreip tærne mine, som eg truleg vifta med utanfor dyna i halvsøvne. Det er andre gong dette skjer på kort tid, og eg kan love at det ikkje er nokon god start på dagen. For dei som lurer på om katten søv i senga mi: den gjer ikkje det. Ho bruker å vekkje meg klokka seks og ikkje gi seg før eg slepp henne inn. Vanlegvis søv ho saman med meg til eg vaknar av meg sjølv, men i dag var ho altså litt leiken. Eller aggressiv.

Elles viste eg "tommelen opp" til to UP-menn som var ute på oppdrag langs turvegen min. Les om fangsten deira her



Etter turen arbeidde eg ein del i hagen, før det igjen var på tide med ein tur ut. Denne gongen gjekk turen til Heida og Sulvatnet. Det var både skodde og vind, men turen var hyggeleg likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar