torsdag 9. mai 2013

Vinklubb i mai

Onsdag hadde eg fri, slik eg oftast har om onsdagane. Eg hadde gått mykje tur tysdag, så det var for så vidt greitt å skulle drive med retting og vurdering av tentamenar, men ute skein sola og det var ein fantastisk vårdag. Kompromisset med meg sjølv vart at eg retta nokre timar på morgonen, deretter la eg meg ut i sola, lettare avkledd, og så retta eg meir etterpå. Dette var ein bunke som allereie var påbegynt, så eg fekk den ferdig før kvelden kom.

Om kvelden var det vinklubb hos ei av bygdedamene, og det var kjekt å kunne setje seg til duk og dekka bord saman med mange av bygdas kjekke damer. Vi fekk servert nydeleg kyllingsalat og pastasalat, og sjølvsagt god vin i tillegg. Min favoritt denne gongen var kanskje fjordhestvinen på kartong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar