tirsdag 28. oktober 2014

Charlie 6 månader

Den vesle fyren har både personlegdom og nykkar i massevis. Han tok familien med storm frå dag 1, men han krev òg både merksemd og oppfølging. Eg synest det er fantastisk å vere hundeeigar att, sjølv om det krev mykje bekymring og planlegging. Det er absolutt kjekkast i dagslys og finevêr, og på fridagar.

Om morgonen må eg stå opp eit kvarter før eg brukte tidlegare, fordi Charlie skal luftast. Han har jobben med å vekkje ungane i 7-tida, men før det har han og eg kvalitetstid medan eg prøver å få i meg frukost med hunden på fanget. Det blir mindre turgåing på dagar med høljeregn og vind, men det ser ikkje ut til å plage han noko særleg. Nettene tilbringer han i det store reiseburet, i gangen nede. Han skulle nok gjerne ha delt seng med eitt av menneska sine, men DER går grensa. Enno.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar