fredag 17. april 2015

Endeleg helg

Dette har vore ei travel veke med mykje jobbing, sidan det går mot heildagsprøver og eksamen, og sidan eg fekk inn ein bunke på måndagen. Eg likar å rette unna etter kvart, så den bunken skal ut før eg får inn tre nye på tysdag. Dei bunkane lyt nok vente ei stund, sidan det skjer mykje anna neste veke.

Etter jobb stakk eg og handla før Storegut slutta på skulen og vart med heim. Vi var innom han og gratulerte på sjølve bursdagen, men det vart høve til litt feiring i heimen, med tacos og brownies på menyen.

Nytt elles i dag var at eg var innom banken og fiksa litt på bilforsikringa mi, slik at det er mogleg for yngre sjåførar å køyre bilen. Av same grunn har tunet vore tomt mykje av kvelden, sidan poden køyrde på bandøving og køyrde ein kompis heim. I bloggande stund hentar han Eldstejenta på kaia, noko ho ikkje veit om. Det vert ei ekstra bekymring i heimen når han er ute på vift, men det er òg ei viss avlasting dersom han kan køyre litt rundt på søskena.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar