tirsdag 21. april 2015

Master of the Universe

...eller master i undervisning...


I dag fekk eg mail om at eg har kome inn på det studiet eg søkte på: master i undervisning i norsk. Det var inga bombe at eg kom inn, etter 17 års praksis, men det vart likevel meir konkret og verkeleg for meg at eg skal bli student att. Det er tjue år sidan førre gong eg tok eksamen, så det er kanskje på tide å fornye seg. Ikkje det at eg har stått fagleg stille i tjue år, men det er noko anna med formalisert kunnskap.

Dei siste tjue åra har eg vore oppteken av borna mine, å få jobbe der eg ville og å halde hovudet over vatnet på ulikt vis. I småbarnsperioden var det til dømes problematisk å få nok søvn, eller få lese anna enn stilar og barnebøker. No er ungane større, og det er på tide for Gamla å prioritere seg sjølv og eigen kompetanse. Eg må likevel tilstå at terskelen har vore høg berre for å søkje, då eg veit at dette vil føre til meir stress og arbeid framover.

Kan hende gir eg opp undervegs, men eg skal i alle fall prøve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar