søndag 7. februar 2016

Bok 10 2016: "Better than perfect" av Melissa Kantor

I denne boka møter vi 17 år gamle Juliet, som er kjærast med Jason. Begge er skuleflinke, og no står innspurten att for å kome inn på Harvard neste haust. Familiane deira er øvre middelklasse, mødrene heimeverande og alt er nesten for godt til å vere sant heilt til foreldra til Juliet skil seg og mora begynner å drikke og misbruke medikament. Dette fører til at Juliet tek eit oppgjer med seg sjølv om kven ho vil vere.

Eg likte denne boka veldig godt. I og med at eg-personen er ei skuleflink jente, har forfattaren lagt inn nokre poeng som berre andre som har lese det same som eg-personen vil forstå. Samtidig er her Sms-språk, som er med på å gjere boka meir moderne i stilen. Som vaksen, røynd lesar synest eg sjølvsagt den er litt føreseieleg, men eg trur mange ungdomar vil kunne ha glede av å lese boka. Temaa den tek opp er nemleg både vanlege og tidlause, og ein knyter seg fort til hovudpersonen og kjenner empati for henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar