torsdag 18. februar 2016

Bok 12 2016: "All the bright places" av Jennifer Niven

Denne boka er ei typisk YA (young adult) bok som handlar om to ungdomar med ulike former for psykiske problem. Violet har mista systera si i ei bilulukke, medan Theodore (Finch) er ein gut som andre synest er frykteleg rar, som skiftar stil ofte og gjer rare ting. Ein dag får Violet æra for å ha berga Finch frå å ta livet av seg, men var det eigentleg omvendt? Uansett får denne hendinga dei til å starte eit skuleprosjekt saman, og eit vennskap har starta.

Violet og Finch vekslar mellom å ha synsvinkelen, eit grep som mange YA-forfattarar nyttar. Eg trur dette kan slå an, og eg trur denne boka kan falle i smak hos mange unge. Den kan minne ein del om "Eleanor and Park" av Rainbow Rowell, og den likte eg òg veldig godt. Språket er ikkje så komplisert, så eg vil anbefale å lese boka på engelsk. Her er, i tillegg til ordinært litterært språk, innslag av facebookchat og sms-ar, noko eg har sett i mange nyare YA-bøker. Dette verkar heilt naturleg no, men det blir artig å sjå korleis dette kan verke om tjue år, til dømes.

1 kommentar:

  1. Har du lese Gillian Flynn? Innleveringsdato er 4.mars. Eg vil anbefale at du kuttar ut den eine. Sjekk bloggen min.

    SvarSlett