tirsdag 24. juni 2014

Miniferie til Trondheim

I dag tok dei to minste og eg av og køyrde like til Trondheim. Første stopp var Lom, der vi vandra litt rundt og enda opp med verdas beste bollar på det lokale bakeriet. Neste stopp var Oppdal, der vi inntok middagen ("kylling rullekebab"). Turen gjekk radig, og vi enda opp på hotellet vi fekk booka i siste liten. Eg hadde bestilt for lenge sidan, men det viste seg å vere bestilt til feil dato, noko eg fann ut søndag. Derfor ligg vi på hotell ved flyplassen, med utsikt over landande fly i horisonten. Kvelden har vi tilbragt med Tv, internett og laging av diverse produkt tilsett kokande vatn.

Ungane var usannsynleg kjekke på bilturen, og vi kosa oss med lydbok mykje av turen. Eg var mykje oppteken av vegen, sjølvsagt, men noko fekk eg sjå på turen. Vi bur i eit fantastisk vakkert land, og favorittane på reisa er Oppstryn og Dovrefjell. Eigentleg burde ein ha stogga mange gonger og sett på naturen, men då måtte ein ha sett av meir tid.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar