lørdag 7. februar 2015

Musikalen 2015: "Be Our Guest"

I dag deltok Storegut i premièren på musikalen til Volda vgs. Årets framsyning er ei samling av smakebitar frå dei 18 musikalane linja har sett opp sidan dei starta opp med musikalar i 1997. Linja fyller 20 år seinare i år, så det vart eit litt pussig 18/20 års jubileum. Rektor sa i talen sin at større skular har musikalproduksjon tredje kvart år, medan Volda altså greier det kvart år, trass i svært mykje arbeid.

Storegut hadde ei heilt annleis rolle i år enn i fjor, men han var så overtydande at både mora og systa vart litt skremde. Mora syntest han likna på Henry Rinnan. Litt av ei mor....

Elles var eg svært nøgd og rørt til tårer av mine kjekke elevar i 1MU, som imponerte med både song og dans. Eg har litt mammakjensler for elevane mine òg, som mange veit, og eg såg stolt på kor dei slo til på scenen trass i at mange av dei var langt utanfor komfortsona si.

Etter musikalen gjekk vi på Rosabella og feira morgondagens morsdag saman med mormora og morfaren, før vi reiste heim til sofakroken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar