torsdag 12. februar 2015

Color me beautiful

I dag fekk eg innkalling til nevrologisk undersøking. Eg var budd på å vente lenge, sidan eg har vore vidaresend frå den eine til den andre undersøkinga etter at eg tok kontakt med fastlegen i mai i fjor, så eg vart eigentleg overraska då eg berre måtte vente eit par veker på denne siste (?) spesialistundersøkinga.

Men så var det dette med "spesialist", då. Vedlagd låg nemleg ei svært amatørmessig teikning av ein kropp, der eg skal nytte ulike fargar med varierande styrke for å vise kvar eg har det verst. Eg vurderer å teikne på ei snakkeboble der det står: "eg har vondt i armen", legge på litt sminke og hår og kanskje ein liten bikini. Eller eit fikenblad, kanskje. Assosiasjonen min er dei teikningane ungane får utdelt under preika i kyrkja, så eg tenkte først at dette var noko eg kunne sysle med medan eg sit på venterommet.

1 kommentar:

  1. Dette må vere teikning av ein han/ho, er det "hen" det heiter.

    SvarSlett