onsdag 11. februar 2015

Fladalen på frionsdag

I og med at Musikal-Myrsnipe-mamma "måtte" på ei framsyning til, i Ulsteinvik, vart det ein tysdag med stillesitjing for mor og bur-liv for Charlie. For å kompensere for dette tok vi oss ein lang tur på fri-onsdagen i dag. Vel, eigentleg er det ikkje så frykteleg langt, men det kjendest slik. Vi gjekk opp vegen ved skulen på Bjørkedalen, i retning Helsetsetra/Movatnet. Det vart gradvis djupare og djupare snø, så vi måtte skifte på å gå fremst og lage spor. Sjølv hadde eg utstyrt meg med fjellskor og overtrekksbukse, så eg vart ikkje så våt, men det var verre med turkameraten.

Eit stykke framme i dalen går det ei bru over elva mot venstre, og så kan ein gå nokre hundre meter oppover til Fladalen. Det er ei gamal seter inne i ein furuskog, og vi har vore der fleire gonger før. Det er fint mogleg å køyre heilt fram når vegane er berre, men vegen på den sida av elva er relativt bratt. Vi gjekk derfor nedover den vegen, og der vart det heldigvis fort slutt på snøen.

Det er min største luksus å ha ein fridag i veka. Eigentleg plar eg jobbe ein heil del, men siste veka før ferien begynner det å minke på arbeidsmoral og planlegging av timar.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar