lørdag 9. mai 2015

Hundeutstilling i Ålesund

Sist tysdag var Charlie og eg på utstillingstrening i hundeklubben, og det gjekk mildt sagt elendig. Onsdag morgon reiste eg til Geiranger, og fredag kveld vart det bading og børsting. Noko meir førebuing vart det ikkje tid til, så eg var relativt pessimistisk då eg sette av garde i gryotta laurdag for å stille hund saman med om lag 60 andre i same rase pluss diverse andre rasar i ein stor hall i Ålesund.

Vi møtte opp tidleg for å gå litt rundt i lokalet og trene på å gå fint, og då det var vår tur, syntest eg gromguten oppførte seg veldig fint. Han vart litt usikker då han skulle stå på bordet, men elles gjekk det forbausande bra. At vi fekk gul sløyfe, tek eg ikkje så tungt. Han har ingen utstillingsfeil, men dommaren syntest han hadde lang snute, feminint ansikt og kort hals, blant anna. Bitt, storleik og pels var veldig bra, så eg tenkjer at resten er noko han kan vekse av seg, eller som andre dommarar kan meine noko anna om. For oss var dette ei god oppleving, og vi kjem til å melde oss på fleire utstillingar i tida framover. Det er ein artig hobby å ha, og eg kjenner eg har sakna utstillingslivet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar