mandag 10. desember 2018

10. desember: gruppemøte

Etter ein lang dag på jobb vart det berre ein times kvild heime før eg måtte av garde att - denne gongen på felles gruppemøte og gruppemøte. Før komande torsdags budsjettmøte i kommunestyret har eg allereie lagt ned nokre timars arbeid med lesing av saksdokument, og så kom dagens to timar lange møte i tillegg. Det er både lurt og praktisk å diskutere ein del saker på førehand, slik at vi har høve til å ro i land eit godt budsjett.

Og godt blir det, slik eg ser det. Kommunen skal både få kulturhus, idrettshall og ungdomsskule i nær framtid, og på litt lengre sikt blir det truleg også symjehall. Det er mange andre postar i budsjettet som vi òg kan vere stolte av, og det blir spennande å sjå korleis dei nye praktbygga skal skape nytt liv og mykje aktivitet.

Sidan eg hadde litt tid før 20.30-ferja heim, vart det til at eg stakk innom ein butikk og kjøpte med sushi heim til Minstemann, så no har vi kosa oss med serie og sushi i kveldinga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar