lørdag 29. desember 2018

4. juledag: gutane spelar og jentene går tur

I dag skulle Minstemann på bandøving, medan Storegut skulle på spelejobb om kvelden. Eg stod opp og køyrde Minstemann og Naboguten på kaia, og dei var vekk til ut på kvelden ein gong. Eg nytta også høvet til å kjøpe eit par ingrediensar som eg mangla.

Jentene og eg gjekk ein relativt lang tur med Charlie etter vegane i nærområdet, og då fekk vi snakka om alt mogleg samtidig som vi fekk litt trim. Det var nydeleg mildt og opplett, men seinare begynte det å styrtregne.

Eg laga ein stor porsjon potetsalat som eg sette på kjøling, elles vart det gjort litt husarbeid og sett film/serie før Minstemann kom heim. Då åt vi sein middag/kvelds med spekemat og potetsalat, noko som smakte godt som romjulsmat.

Deretter har det blitt meir film, og i bloggande stund har dei tre heimeverande ungane lagt seg, medan Gamla sit att og har ei stille stund med ei god bok. Storegut skal køyre rundt fjorden etter spelejobben, og eg sit nok oppe til han er trygt heime. Då skal han få instruksar om nattmat, sjølvsagt.

Eg er sjeldan ute på fest og moro i jula, då mi rolle alltid har vore å vere den som heldt fortet heime. Det skal litt arbeid og planlegging til for å halde kjøreld og klede reine, skapa fulle og brusen kald.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar