mandag 31. desember 2018

6. juledag: supersøndag (?)

I dag viste det seg at det var "Supersøndag", noko som betydde at nokon ville sjå heile tre fotballkampar. Eg hadde ikkje lagt andre planar enn at eg skulle lage svineribbe til middag, og meda den steikte gjekk Minstemann og eg tur med Charlie i duskregn, såpass det ikkje vart så mykje stillesitjing. Eldstejenta vart att heime framfor tv-en, og ho passa òg på svineribba - som vart perfekt steikt, sjølv om den ikkje fekk så lang tid med salt og pepar som den skulle. Sjølv meinte eg den var perfekt, med sprø svor og saftig kjøt. 

Ved middagstider hadde Storegut og Veslejenta kome heim, men dei var ikkje i storslag nokon av dei. Veslejenta orka ikkje mat i det heile, og sov vekk mykje av ettermiddagen. Storegut låg under eit pledd og fraus mykje av dagen.

Ut på kvelden var vi likevel samla framfor tv-en, der vi såg ferdig ein serie vi hadde begynt på. Brettspel var uaktuelt, så nyttårsaftan blir siste sjanse til denslags. Eg har lagt ned forbod mot fleire fotballkampar i jula - i tilfelle får dei sjå ein annan stad enn i stova. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar