onsdag 5. desember 2018

5. desember: jobb og juletallerken

Onsdag var det duka for dobbeltentamen. Eg har to grupper i same faget, og dei skulle ha prøver samtifdig. Eg skulle sitte vakt på eine rommet, men måtte stikke innom det andre for å svare på spørsmål. I tillegg var det elevar som sat på andre rom, og dei trengde òg litt hjelp. Eg har bestemt meg for å rette digitalt denne gongen òg, så eg slapp å skrive ut bunken.

På tampen av dagen hadde eg eit par timar undervisning, der eg brukte litt over ein time på å dele ut dei retta tentamenane til kvar elev. Slik får eg litt kontakt med dei medan eg forklarer kva eg har vektlagt i vurderinga.

Om kvelden vart det ny tur til tettbygde strok, då eg skulle på møte/juletallerken saman med lokallagstyret i Utdanningsforbundet. Det var nydeleg og rikeleg mat på det lokale hotellet.

Eg droppa kveldsmaten.
Resepsjonsområdet på hotellet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar