søndag 9. desember 2018

9. desember: andre søndag i advent

Husvask, pakking av julegåver, tur med hunden, retting - livet er rimeleg einsformig for tida, men eg trøystar meg med at eg skal sleppe å sitje med bunkane i jula, slik eg ofte har måtta gjere. Då borna var små, hadde eg ofte liggande eit par bunkar som skulle rettast i romjula. No gjer eg heller ein innsats når eg ikkje har noko på programmet, så får eg tid og høve til å nyte feriedagane når gjengen kjem heim.

Minstemann kom heim i dag, og Veslejenta kom innom for å helse på og tenne det andre lyset. Etter at ho hadde reist, laga vi middag og såg eit par episodar av den nye serien vi har begynt på. I bloggande stund spelar han gitar i kjellaren medan eg høyrer lydbok oppe. Det er godt å få nokre rolege timar før den nye veka tek til. Det blir ei travel veke, men eg har lese korrektur på alle dei resterande tentamenane i engelsk. No står det berre att å skrive kommentarar og setje karakterar, og det skal eg greie å få ferdig i løpet av veka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar