lørdag 15. desember 2018

14. desember: songtentamen, besøk og kyrkjekonsert

Sidan eg hadde fri frå jobb i dag, kunne Storegut og eg ta oss ein tur på jobben min for å høyre på Veslejenta, som hadde tentamen i song. Etterpå vart ho med oss til Ørsta, der vi først handla litt og deretter besøkte mormora. Vi fekk gjort nokre ærend for henne òg, så litt nytte var det i oss. Veslejenta vart att i Volda då vi hine skulle heim.
På besøk i Starevegen

Altartavla i Dalsfjord kyrkje

Julekrubba i Dalsfjord kyrkje

Vel heime skulle eg eigentleg lage middag, men ingen av gutane ville ha mat. Korpset skulle spele i Dalsfjord kyrkje, og Storegut og eg vart med Minstemann inn dit. Eg hadde aldri vore inne i den kyrkja før, så det i seg sjølv var veldig kjekt. I tillegg var det veldig stemningsfullt å lytte til korps, kor og solistar.

Middagen vart servert nærare klokka 23, og det vart eit solid måltid med peparbiff, soppstuing, poteter og grønsaker. Får ein eldstesonen heim på juleferie, må det serverast kraftkost!


Det kjennest som om denne dagen har vore ekstra lang og innhaldsrik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar