fredag 7. desember 2018

6. desember: rett og slett retting

Den pirkete bunadsberta på Easycorrect
Dagen gjekk med til retting av tentamenar som kom inn på onsdagen. Denne gongen retta eg på data, som er meir tidkrevjande, men som ser betre ut. Eg angra på at eg retta Vg1-tentamenane på papir, men då var det meir praktisk med omsyn til samarbeid med andre lærarar. Vg2-engelsken er eg aleine om i år, så då blir det opp til meg å velje metode. Ein kuriositet eg kan nemne er at det på retteprogrammet eg nyttar ("Easycorrect") framstår eg som nokre år yngre og ikledd bunad på miniatyrbiletet. Det må no vere ekstra stas for elevane, viss dei ser det.

Etter endt økt vart eg kontakta av Eldstejenta, som skulle levere ein heimeeksamen dagen etter. Ho hadde valt å skrive på engelsk, så dermed var det berre å brette opp ermane og hjelpe til med språkvasken. Det tok nokre timar, men heldigvis var emnet interessant. Kor godt svaret var eller ikkje har eg ikkje peiling på, sidan eg ikkje har oversyn over pensumet deira. Det kjennest uansett godt å kunne hjelpe litt til innimellom. Ho sende meg "snap" om at ho hadde levert like etter midnatt, 12 timar før fristen, så då reknar eg med ho fekk ei god natts søvn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar