tirsdag 17. september 2013

Bok 59: "En tid for alt" av Karl Ove Knausgård

Denne boka kom ut i 2004, og var dermed forfattarens andre roman. Ein kan lett kjenne att forteljestemma frå dei andre bøkene til Knausgård, men romanen skil seg relativt mykje ut frå resten av forfattarskapen i og med det originale temavalet. Her fortel nemleg Knausgård historia om englane, i tillegg til at ein får høyre om Kain og Abel, Noa og diverse fleire bibelske figurar og familiane deira. Boka endar opp med ein eg-person som veks opp på 1980-talet, og her kjenner ein lett att forteljaren frå "Min Kamp"-serien, og faren hans.

Her er mange gode forteljingar og skildringar undervegs, men det vart for langtekkeleg etter min smak. Eg er stor fan av Knausgård, men har vore mest begeistra for "Min Kamp"-serien, spesielt bok 1 og 3. Har har ein heilt spesiell stil, og eit særmerkt språk, og eg likar den såre undertonen i forteljestemma hans. At han er kunnskapsrik, er det heller ingen tvil om.

Heilt ærleg vart eg litt lei av boka undervegs, og eg skjøna faktisk ikkje heilt poenget med prosjektet. Eg ser at boka fekk god mottaking då ho kom, men for meg vart det overdose.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar