fredag 7. juli 2017

Bok 44 2017: "Høstoffer" av Sharon Bolton

Dette er ein heilt frittståande kriminalroman av forfattaren som eg hittil har lese seriebøker av. Vi møter presten Harry og psykiataren Evi, i tillegg til ein familie som nyeleg har flytta til bygda i Yorkshire, der dramaet utspelar seg. Nokon ser på folk og kviskrar rare ting til dei, og i ei grav vert det oppdaga fleire lik enn der skulle vere. Kven drep småbarn på denne måten - og kvifor?

Boka er uhyggeleg spennande (eg las heile i løpet av ein dag, og den er på nesten 600 sider), og på eitt tidspunkt tenkte eg at den var meir føreseieleg enn eg har syntest dei andre Boltonbøkene har vore. Denne er heller ikkje det! Eg har ingen fleire bøker av forfattaren liggande på vent no, men eg kjem til å lese fleire når eg finn dei. Dette er den beste krimforfattaren eg har lese på svært lenge - ikkje minst fordi ho greier å skape truverdige karakterar som ein festar seg ved og greier å halde frå kvarandre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar