torsdag 12. juli 2018

Meir hageprat

Onsdag tok eg meg ein snartur til tettbygde strok for å kjøpe motorsag og kompostkvern. Sistnemnde hadde dei ikkje på lager, så det vart eigentleg meir som ein bomtur, bortsett frå ærenda eg hadde på biblioteket, apoteket og matbutikken. Dermed vart det meir kutting av greiner på mispelrødet då eg kom heim, og den noko skuffa drengen, som hadde sett fram til kverning av greiner, fekk klippe plen i staden. Han klipte noko meir enn vanleg på oppsida av huset, der målet er å kunne klippe heile området med plenklippar etter kvart. Planane er større enn arbeidsinnsatsen så langt.

I dag, torsdag, sette både drengen og eg i gang med greinkutting. Vêret var noko kaldare og meir skya, så det var mindre ubehageleg å jobbe enn det har vore før. Då me gav oss, hadde me fått nok greiner til å halde kompostkverna gåande i lang tid. No får me berre håpe den kjem som avtala, i morgon.

Denne rosa stod her før vi kom i hus


Heile gjesteparkeringsplassen er full av greiner

Nesten all mispelen er fjerna no, med handemakt. Langt meir og tyngre arbeid enn ein skulle tru

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar