onsdag 12. desember 2018

12. desember: kviling på laurbær

I dag hadde vi ein samtale oss lærarar imellom om stille klasser utan motivasjon og engasjement, noko som ser ut til å vere ein trend på studieførebuande for tida. Søkartala for skulen vår syner dessutan nedgang for fag eg underviser i, og eg går i meg sjølv for å sjå kva eg gjer gale - eller kva eg kan gjere annleis.

Etter ein relativt tung dag på jobb skulle eg innom Rema for å handle inn til middag. Mellom reolane støtte eg på ein tidlegare elev som ville fortelje meg at han hadde meg på toppen av lista over inspirerande lærarar. Dette hadde han god nytte av i det arbeidet han hadde no, blant hjelpetrengande unge. Han avslutta med å seie god jul, og då sa eg at han hadde gjeve meg den beste gåva eg kunne ha fått.

Etter ein hyggeleg samtale med Eldstejenta på heimvegen steig humøret til nye høgder.

Etter middag slya eg meg på sofaen. Minstemann og eg såg serie og slappa skikkeleg av. Etter kvart gjekk eg ein tur med hunden, men for det meste har eg sett nyhende og kvilt på mine laurbær. Eg kjenner at eg er litt for sliten, og det står att mykje arbeid og arbeidsoppgåver resten av veka. Undervisning skal eg ikkje ha meir av denne veka, og det er like greitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar