søndag 3. mars 2019

Fastelavn

I år vart det til at me feira slutten på vinterferien med krembollar. Ferien har eg for det meste brukt til å lese teori og skrive på masteroppgåva mi, og eg er no oppe i 27100 ord (kravet er 32000). Eg sende av garde til rettleiaren min det eg har skrive i ferien, så no får me sjå om det blir ros eller ris frå den kanten. Målet er å ha grovkladden ferdig før sommarferien, og så å bruke ferien på finpuss og språkvask. Eg kunne kanskje ha klart å bli ferdig før sommaren, men det stresset orkar eg ikkje.

Laurdag måtte eg bunkre inn litt mat og denslags, og då tok eg like godt turen over fjorden. Mamma mangla noko garn, og eg kjøpte like godt inn garn til ein genser til. ikkje fordi eg vil drive med strikkepress, men fordi eg har ei viss medkjensle med andre som blir oppslukte av prosjekta sine.

I dag er det søndag, og som vanleg rydda og vaska eg før ungane kom. I tillegg baka eg bollar, så då dei kom vart det tradisjonelle krembollar med jordbærsylte og melisdryss. Nokre tradisjonar er kjekkare å halde i hevd enn andre. Faste bryr vi oss til dømes ikkje med å markere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar