tirsdag 21. mai 2019

Bok 11 2019: "Du er så lys" av Tore Renberg

Då Eldstejenta var heime sist, vart vi einige om å skaffe oss "Storytel" på deling. Ho hjalp meg med nedlasting og viste meg korleis det virka, og så deler vi abonnementet. Dette gjer at eg no har eit langt større utval av lydbøker tilgjengeleg, men det kostar altså litt. Det er òg lettvint å laste ned bøker og legge dei offline på telefonen, og då kan eg lytte til bok anten eg er ute, i bilen eller inne.

Den første boka eg har lytta til, er ei bok av Tore Renberg, lese av forfattaren sjølv. Eg likte boka svært godt, sjølv om den var annleis enn eg hadde forventa. Den la nesten opp til å vere ein slags kriminalroman, og det gav romanen ei spenning som dreiv lesinga framover.

Forlaget skriv: "Kva kan vi eigentleg vite om livet til dei andre? Det er eit nytt år i den lille bygda. I gata til Jørgen og Vibeke kjem det glede og endring når ein familie på tre flyttar inn i nabohuset. Faren Steinar er noko for seg sjølv, det står liksom ein eigen vind om han. Dei to familiane blir gode vener, men når fedrane reiser på fotballtur til London saman, får Jørgen sjå noko som gjer han uroleg. Det viser seg at Vibeke kjenner på den same uroa. Kven er Steinar? Kva held han på med? Kva er det som gøymer seg i krafta hans Du er så lys er Tore Renbergs trettande roman. Det er ei nervepirrande og gripande bok om det vi ikkje får auge på. Sjølv om det utspeler seg like framfor oss."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar