søndag 9. juni 2019

Bok 18 2019: "Jentene fra balletten" av Monika N. Yndestad

Uttrykket "jentene fra balletten" vert brukt om jenter som trass i gode oppvekstvilkår hamnar på skråplanet. I denne boka møter vi ei jente som vert tiltrekt av ein vaksen, gift mann, og som deretter vert utsett for overgrep. Boka verkar noko realistisk, samtidig som gjerningsmannen er noko overdrivent negativt skildra. Miljøet er bygda Os utanfor Bergen, og opplesaren gjer opplevinga av miljøet realistisk. Boka er den første i ein serie, og eg les gjerne fleire.

Denne boka ligg på Storytel, som eg allereie har hatt stor glede av. Det er veldig lettvint å laste ned bøker til mobilen, og den har eg med meg i hagen og i bilen, i tillegg til på nattbordet. Utvalet bøker er stort, sjølv om eg saknar somme titlar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar