fredag 2. august 2019

Kvardagar i ferien

Så fekk vi nokre nydelege, varme dagar der det skjedde lite og inkje. Eldstejenta reiste søndag, dei to mellomste jobba og Minstemann og eg slappa meir eller mindre av, gjorde nokre ærend og liknande og vatna mykje i hagen. Onsdag regna det, så då vart det handel og ærend.
Hundedagar

Ny leike

Den rosa buskmuren blømer no

Torsdag hadde eg planlagt hagearbeid, men så kom gutane dragande med 11 flyttekasser frå faren. 9 av dei inneheldt bøker og album, så dei var både tunge og vanskelege å flytte på plass. Dermed for dei og henta dei hyllene som vi hadde avtala at eg skulle få med på kjøpet (dei var "arv" frå foreldra mine uansett). Då torsdagen (i dag) kom, monterte Minstemann først opp hyllene, og så sorterte vi og sette på plass alle album og bøker i kassene. Nokre bøker vart kasserte, andre vart eit kjært gjensyn. Det vart òg ein del støvtørking, og så nytta eg høvet til å rydde og sortere ein del i papir eg hadde liggande. Brettspel og viktige papir har fått plass i den nye kommoden som enno står på stova, og nokre papir vert samla i kasser og sett til side. Eigentleg burde eg ha venta til masteren er levert med slike storprosjekt, men dei 11 kassene hadde ikkje fått plass i nokon av bodene uansett. No er 9 tømde,  og dei to siste får stå i ei bod inntil vidare.
Puslespel av hyller (BBB-reol)

Ferdig montert

Ferdig sortert og plassert


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar