søndag 24. november 2019

Minstemann 16 år

Etter å ha lege strak ut med forkjøling det meste av helga, stod eg i dag opp for å bake kake til ungane kom. Minstemann fyller nemleg 16 år i dag, ein månad før jul. Det er dermed slutt på å kjøpe barnebillettar på ferja, og på tide å skaffe seg ungdomskort.

Då eg spurte han om kva kake han helst ville ha på bursdagen, ville han helst ha klissete sjokoladekake. Eg visste kva for ei han meinte, sjølv om det var fleire år sidan eg fann oppskrifta på nett. Her på bloggen søkte eg på "kjapp og klissete sjokoladekake".

Minstemann har funne seg godt til rette på skulen no, og det er ingen tvil om at musikklinja er det rette for han. Han har mange jarn i elden både på skulen og i fritida, og dei handlar alle hovudsakleg om musikk. Elles er han på alle måtar kjekk å ha i hus; han styrer seg mykje sjølv og er lett å be om diverse tenester. Vi kan òg ha gode samtalar om mykje anna enn musikk, og vi er nok litt nerdete på kva vi er opptekne av av historiske fenomen og liknande. Det er derfor kjekt å ta han med i museum, galleri og liknande, sidan han tenkjer mykje og er interessert, sjølv om han ikkje alltid gir tydeleg uttrykk for det.

Minstemann har nytt det privilegiet som familiens yngste at han har fått utvikle seg akkurat i den retninga han vil, med alle idéar og "femer" det har ført med seg (lat meg igjen minne om cowboyhatten, slipsa og dei sjølvbygde trommene). Det vert spennande å følgje han vidare.

Gratulerer med dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar