søndag 18. oktober 2020

Bok 79 2020: "Hyttebok frå helvete" av Are Kalvø


Denne boka har eg liggande i papirform, men no valde eg å høyre den på lydbok, sidan det er forfattaren sjølv som les. Boka tek føre seg nordmenns syn på natur og friluftsliv, og mykje av boka handlar om turar på turisthytter. Kalvø overdriv sjølvsagt noko og set på spissen, men det er ustyrteleg morosamt å høyre om sjargongen blant turfolk. Ein kan lett kjenne seg att i mange av samtalane og problemstillingane, til dømes korleis ein aldri får eit sannferdig svar på kor lett/tung ein tur er, kor bratt det er og denslags. 

Eg var på teater og såg framsyninga til Kalvø om same tema. Den ligg ute på nrk.no, for dei av lesarane som er interesserte. 

3 kommentarer:

  1. Eg har lese boka på papir-eg trur denne funkar best som lydbok.

    SvarSlett
  2. continue reading this try this site this content useful link read this post here web link

    SvarSlett
  3. replica bags in gaffar market gucci replica i9a21c9c19 replica bags in uk replica evening bags replica hermes bag j9a74k6s64 replica bags south africa visit this page g7i08s9g73 fake louis vuitton replica nappy bags

    SvarSlett