søndag 17. mars 2024

Genser nummer 61: "Perlepuffgenser" til meg sjølv

 


Eigentleg hadde eg tenkt å strikke denne genseren til Eldstejenta, men så var fargen meir "min" enn "hennar". då eg eigentleg tenkte å bestille lys turkis. Denne fargen heiter turkis, og den er ganske mørk. Eg løyvde eit par nøste, berre så det er sagt. Å handle på nett kan ha sin pris. Garnet heiter Alpaca Bris, som i den førre genseren eg strikka, og det garnet er svært mjukt og behageleg å jobbe med. Det som er spesielt i denne oppskrifta, er teknikken på erma. Mønsteret ser meir komplisert ut enn det er, men ein må halde tunga beint i munnen, spesielt ved raglanfellinga. Eg var svært nøgd med resultatet, og ein skal ikkje sjå vekk ifrå at eg har bestilt inn garn til eit par til i same mønster...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar