lørdag 18. mai 2024

16. mai-feiring med flott fane


Tradisjonen tru hadde elevane på skulen i oppgåve å lage ei fane til klassen som taudragarlaget skulle marsjere inn med på 16. mai-feiringa. Eg må seie eg skvatt litt då eg brått fann ein pappkopi av meg sjølv som faktisk var litt større enn meg... Vi er heldigvis to kontaktlærarar per klasse, så vi delte på merksemda. Merkeleg nok vann ikkje klassen vår premie, men det får så vere. Ein har ikkje meir moro enn ein lagar sjølve, og dagen vart som vanleg fylt med taudragarkonkurranse, innebandykamp mellom russen og lærarane, russedans, russerulling (ein elev ligg oppå femten andre, som rullar framover) og diverse helsingar frå rektor, russepresident, elevrådsleiar o.l. Dette var tradisjon då eg begynte å jobbe ved skulen i 2002, og berre små justeringar er gjorde undervegs. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar