fredag 11. oktober 2024

Vest nummer 2: Poppes slipover til Storegut


Denne vesten har vore ferdig ei stund, men eg gløymde heilt å ta bilete av Storegut i den. Den passa fint til han, og eg trur det kan bli eit anvendeleg plagg utanpå skjorte, pologenser eller t-skjorte. Eg hadde vel tenkt at det skulle vere fort gjort å strikke denne vesten, men det viste seg å vere meir arbeid enn eg hadde tenkt. For det første skulle den strikkast i to delar, dermed vart det strikka fram og tilbake og deretter sydd saman. Eg er ingen fan av å sy. Å lage V-hals var ikkje vanskeleg, men etter montering måtte eg ta opp masker rundt halsopning og ermehol og deretter strikke ein kant som så skulle brettast inn og syast. Eg var overraska over meg sjølv då eg fekk det til, og det såg til og med bra ut. Garnet eg brukte var Alpakka Forte, og pinnane tjukkelse 3 og 3,5. Eg veit ikkje om det var garnet, mønsteret eller fram-og-attende-strikkinga som gjorde at strikket verka litt ruglete, men det kom seg veldig etter vask. Eigaren verka nøgd, og det er det aller viktigaste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar