søndag 7. desember 2014

Andre søndag i advent

I dag pøsregna det, og det var dårleg med dagslys. Det var ikkje akkurat freistande å gå ut, så eg bestemte meg for å jobbe nokre timar og få ferdigstilt dei to påbegynte bunkane med heildagsprøver. Eg hadde lese korrektur og skrive kommentarar frå før, så det stod "berre" att å lese gjennom og setje karakterar. Ut på tidleg ettermiddag var oppdraget utført, og eg pakka dermed ned skulesakene mine etter ei arbeidsveke på godt og vel 50 timar.
 Det var dermed god tid til å gå tur med hunden. Men han låg så fint framfor omnen og kosa seg, og ute regna det. Eg avlyste turen og sette meg i godstolen med ei bok. Då banka det på døra, og ein ung polakk i gult oljehyre stod utanfor og selde gyselege julefigurar med blinkande lys i fleire fargar. Det absurde i situasjonen gjorde at eg slo til utan at han trengde å overtyde meg, og mannen såg nesten sjokkert ut. Han gav meg to figurar til prisen av ein utan at eg måtte prute. Ein skal vere snill mot småfuglar og polakkar i førjulstida.
Då ungane kom, vart det ost og kjeks til kveldsmat og tenning av adventslys. I bloggande stund gjer vi oss klar til å gå i kyrkja, og Veslejenta les høgt frå Bibelen medan Minstemann spelar "Eit barn er fødd i Betlehem" på kazoo. Ei av dei øvar til gudstenesta. Stemninga er på topp med blinkande julepynt og lukt av kongerøykelse og heimebaka brød, og det er nesten litt trist å gå herifrå.

1 kommentar:

  1. Eg reknar med det er konfirmanten som skal delta 😜
    Herleg med litt julejuggel!

    SvarSlett