fredag 12. desember 2014

Friday on my mind...

Fredagane sluttar eg relativt tidleg på jobb. Eg prøvde å rette litt etter at eg var ferdig med undervisninga, men det vart lite og inkje gjort. Etter jobb for eg og handla og henta Storegut, som lærekøyrde den lengste vegen heim. Eg fekk meg ein liten middagslur, og så retta eg like godt 1/4 bunke medan ungane laga taco til middag. Eg er frykteleg trøytt og sliten for tida, slik eg ofte er i denne innspurtsperioden på jobb.

Elles går det for det meste i rydding og klesvask, for Eldstejenta hadde mykje med heim. I tillegg driv ho og byttar rom med Minstemann, så huset er delvis i kaos. Det passa relativt dårleg at ho reiste frå heile prosessen, men ho skal ha ei helg i Ålesund og får det sikkert fantastisk kjekt der. Ho sende bilete av kveldens antrekk, og det er godkjent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar