onsdag 16. januar 2013

Straumssetra på fri-onsdag








"Det er i motbakke det går oppover", heiter det, og eg håpar i alle fall forma blir betre av å gå i motbakke. I dag vart eg inspirert av ei som skulle kjøpe seg kamera til å gå ein fin tur, trass i overskya vêr. Nesten 6000 skritt var det til Straumssetra når eg gjekk heilt heimanfrå, og det var mange tunge motbakkar. Det har tatt si tid å bli frisk etter sykja eg hadde i romjula, men no trur eg forma er stigande. Det er tungt med motbakkar, men lett å gå på frosne vegar.

Utsikta frå setra er fantastisk, men det hadde blitt meir spektakulære bilete dersom vêret var betre. Sjølve setra er relativt uinteressant, med nokre sel/hytter i ein bakke, og i framtida kjem eg nok til å halde fram med å gå vidare til Straumsdalen når eg er på dei kantar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar