onsdag 4. mai 2016

Besøk i Starevegen

I dag skulle eg eigentleg ha fri-onsdag med pensumlesing frå morgon til kveld, men så vart det behov for at eg stilte nokre timar på jobb. I tillegg vart vi inviterte på middag til besteforeldra i Ørsta, så eg fekk samla ungeflokken der i staden for heime. Storegut er frisk att, så no har han eit svare strev med å ta att prøver og russefeiring.

Vi fekk servert nydeleg lammesteik, kaker og dessert - og så fekk vi velje oss kvar sitt lestepar frå samlinga til mormor. Minstemann meiner det er mykje kjekkare og betre å spele trommer med ullsokkar enn med bomullslestar, og det trur eg på.

Vi tok oss ein handlerunde slik at vi har mat i hus når butikkane er stengde i morgon, og deretter for vi heim. Eg las nokre pensumartiklar, og no er det tid for "Purple Rain". Storegut er ute med russen, men vi hine kosar oss i sofakroken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar