tirsdag 19. februar 2019

Møte på måndag

Siste veka før vinterferien blir ofte ekstra innhaldsrik. I år begynte veka med ein normalt hektisk måndag på jobb. Deretter køyrde eg til flyplassen, der eg henta Eldstejenta, som kom heim på musikal-miniferie. Me tok deretter turen til Mormora i Ørsta, sidan me var like i nærleiken. Eg skulle på styremøte i lokalpartiet klokka 18, så då vart det ein tur til Volda att. Medan eg var på møte, handla Eldstejenta litt mat og besøkte Veslejenta og Farmora. Eg gjekk frå møtet tidsnok til at me nådde 19.30-ferja heim, der Minstemann venta.
Biletet vart teke av leiaren etter eg hadde gått

Ho fine her <3 td="">

På møtet diskuterte me noko av det me hadde diskutert i eit delvis anna forum i førre veke. Det går mot val og valkamp, og det er viktig å ha bestilt effektar og lagt nokre overordna planar i god tid før valet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar