fredag 10. januar 2020

Starten på året/tiåret

Som de ser av førre innlegg, har eg vore oppteken av og med ferjesituasjonen siste veka, og det har vore mykje vind, regn og hagl som har forverra situasjonen. Likevel har både eg og smartklokka mi registrert auka grad av fysisk aktivitet. Dessverre har ikkje hunden fått den same auken, men litt ekstra har det blitt på han òg. I tillegg har eg vore på min første yogatime denne veka, noko eg er spent på korleis det kjem til å bli. Ei av naboane har starta opp kurs på det lokale grendahuset, og då vart det for dumt å sitje heime medan dei andre trena. Eg er skeptisk til om det er noko for meg, men tenkjer eg får ta det som styrketrening, i alle fall.

I matvegen slit vi litt med å leve fornuftig så lenge vi har restar etter jula, men vi har som mål å ete litt ut av skap og skuffer før vi fyller på med meir. Når eg ikkje tek bilen over med ferja, blir det til at eg handlar det mest nødvendige i den lokale butikken på Folkestad, så får ein heller ta den supplerande storhandelen andre stader. Utvalet på den lokale butikken er heilt greitt i kvardagen, og kanskje får dei auka omsetting no når fleire set att bilen på kaia.

I bloggande stund er det fredag ettermiddag. Eg har hatt fri i dag, Minstemann har hatt fagdag i matematikk og Veslejenta er på jobb til 19.00. Eg gjekk ein tur med hunden på føremiddagen, og i tillegg har eg rydda ut det meste av jula. Ungane skal få hjelpe til med juletreet, men då skal det meste vere ute. Det er alltid litt vemodig, men eg skal finne noko fint å pynte med såpass det vert litt kjekt. Nye gardiner ligg på vent, og kanskje kjøper eg nye blomar i morgon?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar