lørdag 6. juni 2020

Måling, beising, retting...

I
Midtvegs i prosessen
dag har eg arbeidd ganske hardt, etter ein sløv start på dagen. Planen var å måle eit strøk til på gripelista, men den var klissvåt av nattedogg. Det vart derfor ein handletur til Eid først, og då var det mogleg å måle då eg kom heim. Det kom nokre dropar i lufta, så eg skunda meg med å bli ferdig. Men det regna ikkje skikkeleg, så då leita eg fram terassebeiden og gav verandaen på nedsida eit første strøk. Eg hadde kjøpt ein mørk beis denne gongen, og eg trur det kan bli fint. Gripelista skal få eit strøk eller to til, og golvet skal få så mange strøk som eg har beis til, har eg tenkt.

Då eg var ferdig, sette eg meg til med årets siste rettebunke, og eg kom meg halvvegs i den før eg gav meg litt før 20. 30. Då kom eg på at eg ikkje hadde ete sidan frukost, så no er eg døden nær av svolt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar