onsdag 17. juni 2020

Sånn går no dagane

Det går mot skuleslutt, og vi har hatt mange fantastiske dagar med nydeleg vêr. I førre veke hadde eg ein del heimetid, og eg fekk måla og beisa såpass mykje at eg pakka vekk utstyret ei stund. Planen er eit par strøk til, men det hastar ikkje. I tillegg retta eg ferdig dei siste elevarbeida og førte alle karakterane ferdig onsdag kveld.

Torsdag kveld skulle eg på avslutning for Utdanningsforbundet (styret med varamedlemmer), og det vart ei triveleg stund på Sæbø, med nydeleg tapas og volleyballkamp (som eg berre var tilskodar til). Då eg kom heim, hadde husstanden stige ein del, og ut på natta vart vi enda fleire, då Storegut kom heim frå Trondheim. Han hadde nokre dagar att før han skulle levere bacheloroppgåva si, og då passa det fint å kome heim til si pedagogiske norsklærarmor...

Oppgåveskrivinga prega det meste av helga, i tillegg til hagearbeid. Laurdag saga vi ned den store syrinbuska, sidan fleire greiner var daude og dei hine skugga for blomsterbedet og halve plenen. Det enda med at gutane saga ned den buska som stod bak òg, slik at vi fekk frigjort noko plass rundt den store steinen. Planen er å få laga til plenen eit stykke oppover i hagen, for det er lettare å klippe med plenklippar enn med kantklippar. I første omgang skal vi klippe med kantklippar, men då må det bli litt kaldare i vêret. Søndag var det overskya, og då bar vi vekk resten av det som hadde vore saga ned og raka plenen.

Denne veka har eg vore mykje oppteken med møteverksemd på dag- og kveldstid, men måndag fekk eg med meg ein minifestivar for musikklinja, der Minstemann og dei hine tre gutane i klassen vart kåra til "Årets pusekattar", etter å ha dansa til "Cats" før jul. Tysdag føremiddag gjekk vi på Dinglavatnet saman med elevar. Storegut fekk dessutan levert oppgåva si innan fristen, og det var stor stas for både mor og son.

I morgon, torsdag, er det kommunestyremøte att, i tillegg til formannskapsmøte, som eg òg er kalla inn til. Dette inneber at eg går glipp av noko av planleggingsdagen. Det skal eg nok overleve, men det blir ein brå slutt på dette merkelege skuleåret. Sist det var kommunestyremøte, heldt vi på til klokka 21.30, så denne gongen har eg alliert meg med Minstemann, som skal vere heime og passe hunden. Det er meldt 25 grader og strålande sol, så det blir nok ganske så høg temperatur - også med tanke på sakene som skal opp.
Endeleg fekk eg klipt av koronasveisen

To strøk

Ny sveis på Minstemann òg

Tapas

Etter hogst
Under raking


Tre av årets pusekattar

Livet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar