søndag 24. januar 2021

Vekeslutt


Medan eg i førre veke var flink til å trimme og denslags, har eg denne veka hatt problem med å kome meg ut. Vêret har vore tvilsamt, og vegane er skikkelig isete og glatte. Først i dag kom eg meg ut på ein tur i Mjeltvika, elles har det blitt litt gåing til og frå jobb, elles lite og inkje. Det ser ut til at komande veke blir likeeins.

Måndag og tysdag hadde eg heimeskule, men tysdag var eg i tillegg kalla inn som vara til eit møte. Dermed vart det til at eg underviste heimesitjande elevar frå eit rom på skulen, før eg gjekk på møtet. Frå og med onsdag hadde vi normal skule med heile klassene samla, og det var stor stas. Resten av veka gjekk frykteleg fort, og så vart det arbeidshelg, etter at eg hadde tatt inn eit par bunkar før i veka. 

I dag, søndag, gjekk eg tur i Mjeltvika, vaska huset og retta ein del, og så kom Minstemann heim. Vi har hygga oss med ost og kjeks, og så går det mykje i koronareglar og nyheiter innimellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar