søndag 28. februar 2021

Vinterferien 2021


Denne vinterferien har vore prega av smerter. Irriterande nok presterte eg å dette og slå meg i rygg/ribbein, så eg har sete mykje i godstolen denne veka, og eg kjem meg ikkje på jobb på eit par dagar, då eg enno har smerter, spesielt når eg hostar, ler, nys eller snakkar høgt, i tillegg til alle former for bøy og tøy. Etter eit par dagar greidde eg å strikke litt, men no er det slutt på denslags. Heldigvis greidde eg å ferdigstille det store prosjektet mitt, inkludert festing av trådar og vasking av plagg. Eg er svært nøgd med resultatet, særleg fordi eg berre fekk hjelp til ein ting: å strikke saman maskene under ermane. Eg har heldigvis hatt ungdomane her til hjelp og hygge, og Bladfyken har òg stilt som muntrasjonsråd og fotograf. 
Sushi frå kinarestauranten på Eid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar