søndag 22. februar 2009

Datatrøbbel og reisefeber

Dataen min har sagt takk for seg (igjen) og kollapsa totalt - akkurat i dag når eg skulle jobbe meg frampå såpass eg slepp altfor mykje stress når eg kjem att. Ikkje når eg tak i mailen min, ikkje facebook, ikkje bloggen - utanom på den vanvittig treige stasjonærmaskina som ungane plar spele på. Ikkje har eg sånn moderne mobil med internett på heller. Faktisk får eg berre til å sende og motta heilt enkle meldingar utan bilete eller særleg mange symbol. Sukk.

Sel dei slikt på flyplassen, skal tru?

Ja, for i bloggande stund er det fire timar til nattbussen går frå Folkestad. 4-5 hektiske dagar i storbyen ventar oss (sjølv om eg kanskje hadde hatt meir godt av eit opphald på spa). Returen blir laurdag kveld, og då satsar eg på å ha ein datamaskin som eg får lagt inn bilete på. Ha ei strålande veke, alle saman!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar