lørdag 18. juni 2011

Mamsen og Lillegutt på Ørstatur


Mobilen min har irritert meg i lang tid. Han har vore ein tur på reparasjon òg, men idioten fall snart attende i gamle uvanar, som å slå seg av midt i utgåande meldingar eller i viktige samtalar. Fredag kveld tenkte eg at nok er nok - no ville eg ha ein ny. Touchtelefon har eg ikkje motorikk til å handsame, og eg hatar å lese bruksanvisningar, så det måtte bli noko tilsvarande den eg har. Bortsett frå at den nye sjølvsagt måtte virke.

Minstemann og eg la derfor i veg på shoppingrunde i dag. Han leid seg gjennom to elektrobutikkar og tre klesbutikkar ("Mamma, må ej ha endå meir klede?") før vi endeleg stakk innom leikebutikken og kjøpte han ein ny cowboyhatt.

"Besta" inviterte på middag; heimelaga kjøtkaker m.m., og så fekk eg bursdagpresang. Ja, eg fekk pengar i tillegg, så mobilen var eigentleg delvis gåve frå dei.

Vel heime gjekk vi ein tur for å teste ut den nye cowboyhatten saman med eit våpen, og no sit vi og kosar oss med smågodt og teiknefilm. Det er deilig å kjenne at det ikkje er meir enn eit par dagar att på jobb før ferien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar