fredag 15. juli 2016

Bok 50 2016: "Dødens codex" av Gert Nygårdshaug

Frå bokomtalen til forlaget:

"Gert Nygårdshaugs mat- og vinelskende helt, Fredric Drum, befinner seg denne gang i Italia. På oppdrag fra Romauniversitetet skal han tyde en gammel, gresk tekst. Men plutselig er han viklet inn i et drama på liv og død, der ingrediensene er antikk filosofi, svart middelalder og en kynisk, usynlig morder som etterlater seg sine ofre uten tegn på ytre vold.
En typisk Nygårdshaug-roman, fortettet med mystikk, eksotisk viten og spenning fra første til siste side."
Sjølv er eg ikkje like begeistra, men det var ok underhaldning. Eg får ikkje heilt sansen for kombinasjonen av fag og drama, men reknar med det er mitt problem. No begynner eg på fjerde bok i serien, men det blir nok den siste eg les.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar