søndag 31. juli 2016

Maleprosjekt del 8

Mellom slaga og bygene har eg flikka litt her og der, klipt ned nokre busker langs husveggen, vaska med kraftvask på muren og hatt på primer. I dag skunda eg meg ut og fekk på eit første strøk med murmaling før et skya over og begynte å regne. Det hadde vore lurare å velje ein lysare farge, for dte skal bli eit pirk å få vekk all den lyse fargen der muren er ruglete. tanken min var å ha ein farge som minte om sement, slik at det ikkje synte så godt viss og når malinga begynner å flakke av att. Det var nokre flekkar med avskala maling på muren frå før, og det såg ikkje bra ut.

Eg er svært nøgd med dagens innsats, og kviler no på mine laurbær. Det er ingenting så godt som å kvile etter å ha gjort ein god jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar