tirsdag 18. juli 2017

Bok 50 2017: "Carry on" av Rainbow Rowell

Sidan eg likte så godt "Eleanor & Park" av same forfattar, hadde eg håp om at denne boka ville falle i smak. Skepsisen vaks då eg såg at boka handla om ein trolldomsskule som i Harry Potter-bøkene (som eg ikkje har orka å lese, og som eg har somna på kino under filmar av), og dette er definitivt ikkje ei bok eg kjem til å hugse handlinga i. Likevel er det mykje positivt å seie om boka.

Simon Snow (som visstnok var ein karakter i boka "Fangirl", som eg ikkje har lese) er "den utvalde", og har mange magiske evner som overgår dei andre på skulen. Han deler rom med vampyren Baz, som han hatar, og er bestekompis med ei jente og kjærast med ei anna. Kjærasten er, på si side, forelska i Baz. Forviklingane står i kø, noko fiendar på utsida også gjer. Alt dette kunne ha funne stad i ei meir realistisk verd, men så er det krydra med litt magi òg.

Humoren til Rowell er ganske spesiell, og i denne boka er det dei magiske trylleformulara som skil seg ut som særs artige. I staden for poetisk klingande fraser bruker dei i denne boka meir normale fraser som trylleformular, som til dømes "U can't touch this" og "come out, come out, wherever you are". Det blir litt komisk å sjå føre seg ungdomane svinge tryllestaven og rope ut slike trivielle fraser.

For dei som liker sjangeren er dette sikkert ei heilt grei bok, men eg ser at eg ikkje er i målgruppa og har derfor ikkje heilt lov å uttale meg, synest eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar