tirsdag 3. juli 2018

Utflukt til Ulsteinvik, Runde og Hareid

Mamma hadde eit ærend til Ulsteinvik, og eg hadde lyst til Runde og sjå ei utstilling av plastbos. Då eg nemnde planen om dette til systera mi, sa ho at vi var velkomne til Hareid etterpå. Det var bursdagen hennar, og ho ville gjerne ha oss på besøk.

Minstemann trengde ein hårklipp, så han og eg stod tidleg opp og kom oss av garde. Deretter henta vi mamma, og så tok vi turen ut i øyane. På Runde gjekk vi inn på Miljøsenteret og såg utstillinga av sjøfuglar og plast, og vi var òg innom og såg utstillinga av "Rundeskatten", som vart oppdaga i 1972. Det var ein uvanleg vakker dag, så det var ein fin tur med mykje fint å sjå og herleg sjøluft.

På Hareid fekk vi servert nydeleg rømmegraut og spekemat, og eg fekk overrekt 50-årsgåve. For ei tid sidan sa systera mi at ho ikkje hadde hatt tid til å strikke til meg i år, men så viste det seg at ho hadde hekla i staden! Eg vart mållaus, for det vakre teppet var berre nydeleg, og det må ha tatt uendeleg med tid og arbeid å lage det. Teppet blir eit smykke i stova, og hunden skal ikkje få kome nær det, det er i alle fall sikkert.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar