onsdag 15. april 2020

Femte koronaveke, dag 3

Treningssenter
Pøsregn og sterk vind har prega dagen ute, så det var ikkje noko stort offer å jobbe inne i dag. Eg hadde eit møte med elevane på nett før eg let dei jobbe på eiga hand med lærestoffet. På slutten av undervisningsøkta skulle dei levere eit skriftleg produkt, og desse innleveringane brukte eg mykje av dagen til å lese gjennom. Mellom slaga såg eg gjennom diverse stoff som skulle brukast i framtidig undervisning.

Planen var å gå tur etter arbeidstid, men i dag orka eg ikkje det. I staden bretta eg klesvask og styra litt rundt om i huset, såg nyheiter på tv og slappa av litt før det var tid for yoga. Det var ei stund sidan sist eg trente, men det gjekk fint å få undervisning på internett (zoom) og trene heime i eiga stove. Kanskje skal eg leite fram treningsopplegg på youtube, slik at eg kan trene litt styrke og tøying. I morgon skal det slutte å regne, og så skal sola skine i ei veke, viss vi skal tru meldingane. Eg drøymer om kaffi på verandaen, hagearbeid og turar i skog og mark. I tillegg til at koronakrisa skal ta slutt, så vi får normale tilstandar og kunne møtast att.

Og apropos møtast: i dag er det bursdagen til Storegut, som er 23 år. Har er i Volda no, men reiser truleg snart til storbyen att. Det vart berre helsing på facebook og pengar på konto som merksemd frå mora, men eg håpar sjølvsagt han er blitt gjort litt stas på. Det skal bli litt av ei feiring når vi er samla alle saman att!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar