mandag 6. april 2020

Fjerde koronaveke, dag 1

Sidan eg no er isolert med hunden, tenkte eg å bruke tida til å jobbe litt med kondisjon. Når ungane får velje turmål, vil dei helst gå der det er flatt. Det er sjølvsagt hyggeleg, fordi det er mogleg å prate og slappe av medan ein går, men det blir ikkje mykje kondisjonstrening på den måten. Etter at eg begynte å studere og kom inn i kommunestyret, gjekk eg opp 15 kilo på eitt år, og forma har vore dalande. No har eg høve til å gjere noko med dette.

Etter ein roleg frukost gjekk eg derfor innover bygda og opp skogsvegen til Lisjedalen. Om sommaren går det an å køyre heilt opp, men no er der bom ved vassverket. Det var litt snø på vegen oppom bommen, men den forsvinn nok fort i det plutselege mildvêret. Vegen ligg i skuggen det meste av dagen, men det var 17 grader i lufta i dag.

Turen var veldig fin, og eg gjekk roleg i oppoverbakke for ikkje å måtte ringe etter ambulanse undervegs.

Vel heime sette eg meg på verandaen og myste mot sola og høyrde lydbok. Etter kvart skya det over, så no sit eg inne med pc, lydbok og altfor kort veg til matskapet. Eg tvilar på at det blir nødvendig å handle på nokre dagar, for eg har mykje på lager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar